2011.11.07.
22:15

Írta: kristofkristofkristof

Berlin

 Mivel már másfél hónapja rómázok, ideje volt egy kicsit elszakadni innen, és mi is lehetne karakteresebb és izgalmasabb hely erre Berlinnél. Főleg, hogy nem a semmibe kellett oda utazni, hanem voltak bőven ismerősök arrafelé. Méginkább főleg, hogy még nem jártam ott, amit én sem nagyon értek, mindenestre orvosolni kellett a helyzetet.

Szóval három napra mentem, ami úgy indult, hogy a repülés előtti előtti éjjelt a reptéren vészeltem át, ami nem volt akkora buli, de így nem volt gond a 7.10-es gép elérése. Berlinben az unokatestvéremnél, Biankánál laktam, és onnan lehetett elindulni felfedezni a várost (aminek következőre hozzá sem fogok bringa nélkül). Délután-este pedig a kint lévő tekesekkel pajtiztam, akik annyira sokan voltak, hogy még felsorolni sem merem (de Juli és Vera egyértelműen:). Inkább egy gyors élménybeszámoló: Berlin egyik legélhetőbb városnak tűnik, amerre jártam, rettentően kellemes; a Jüdisches Museum az elmúlt idők egyik legizgalmasabb múzeumi hatása, nagyon szuper épülettel, koncepcióval, megvalósítással; wunderkammer koncepcióval kortárs gyűjteményt csinálni igazán szuper ötlet; Ai Weiwei vagány, a Reichstag kupolája tényleg olyan mint a képeken, és a berlini éjszakai élet egyszerűen elképesztő!

IMG_3460.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kristofromaban.blog.hu/api/trackback/id/tr603362126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása